19.6.10

DOĞRU BİLİNEN YANLIŞLAR

Siz şimdi beni durduk yerde saçmalamakla suçlayacaksın biliyorum ama son günlerde fazla genleşmiş olmamın getirdiği kompleksten midir nedir bilmiyorum, daha önce cıcığını çıkardığım Darth Vader ile Darth Bruce bile gözüme farklı görünmeye başladığından, 'doğru bilinen yanlışlar' gibi güzide bir yazı yazmaya karar verdim.

1. Siyah zayıf gösterir.

Misal "Bunalımım ben. Ondan siyah giyiyorum hep." diyerek arkadaş ortamında depresif bir yer edinmişsiniz. Lâkin asıl mesele ezelden beri özellikle göbek çevrenizde varolan fazlalıklarınızı ninja ustalığında kamufle etmek.

Evet sevgili okuyucular, siyah zayıf gösterir. Gösterir ama eğer yanınızda sarı giyinmiş biri yoksa gösterir. Yoksa yukarıdaki resimde görüldüğü gibi tüm şişkoluğunuzla cıscıbıl ortada kalırsınız hafazanallah. (Yüz bölgesine odaklanalım özellikle)

2. Dikine çizgili giysiler zayıf gösterir.

Şimdi hep birlikte Darth Bruce'a (sarı olan) odaklanalım. Boşuna kendimizi kandırmayalım dostlar. Göbek bölgemiz böylesine şişmişken, vücuda paralel giden dikine bir çizgi neyimizi zayıf gösterecek allaasen? Eğri oturalım (belki eğri oturunca zayıf görünebiliriz gibi geldi şimdi bana) doğru konuşalım.

Sonuç olarak, bu kış kendimden bir godzilla yarattığımı ifade ederek, dalga geçmek için ağzını açanı, alttaki müzik eşliğinde ezip geçeceğimi belirtmek isterim.


Gojira March

Hiç yorum yok:

Boş işler bunlar...