21.7.11

UKIDO NİNJALARI


Geçtiğimiz Şubat ayında yaptığım Paris seyahatinde cincomlarım (nam-ı diğer ıvır zıvır) arasına yeni bir dost katıldı. Paris'te cincon ve japon menşeili ürünler konusunda oldukça bahtsızdım doğrusu. Hangi yere yetişmeye kalksam akşam saati, kapıları hep yüzüme kapandı durdu. En çok içime oturan ise Louvre yakınlarında bulunan JUNKUDO adındaki Japon kültürü üzerine kurulmuş kitapçıyı dakika farkıyla yakalayamamak oldu. Olsun... Onun acısını aynı akşam Virgin Store'da bulduğum işte bu minik ninja anahtarlığıyla bir nebze olsun bastırdım sayılır.


Ukido Ninja Warriors serisi değişik karakterlere sahip figürler, anahtarlıklar, kırtasiye ürünleri vb. şeyleri içeriyor. Aldığım yerde fazla ürün olmadığını hatırlıyorum. Mevcuttaki anahtarlıklardan da Masato'yu seçmişim. Artık eskisi kadar hepsi benim olsun havasında değilim. Bir tatminsizlik hasıl oldu sanırım. Nedeni de cinconlarımı iyi muhafaza edebileceğim bir yeri asla sağlayamıyorum. Kitaplık önünde insanın sinirini bozuyorlar. Sırf onları oynatmamak için kitaplıktan kitap çekmeye üşenir oldum. Ben sadık bir cincon biriktiricisi değilim sanırsam... Cinconlarım eve gelen çocuklara armağan olsun! (Nayırrrr!..)


Hiç yorum yok:

Boş işler bunlar...