2.7.09

NİNJA OYUNLARI

İnternette alakasız birşey ararken, lise yıllarımın coğrafya sınavları öncesi, sınava çalışmak yerine- ayıptır söylemesi- oynamayı yeğlediğim ninja oyununun videosunu buldum. Buldum ama biraz da yıkıldım. Zira videoda gösterdiği oyunda o kadar çok level var ki benim dandik kartuşumdaki oyun, bunun ancak demosu falan olur. Bir an düşündüm, acaba ben ilerlemeyi mi becerememiştim diye ama, yok vallahi! O kadar beceriksiz değilim, tamam mı aaa!

Buyrun, oyunun Türkiye sınırlarına girmiş iki farklı versiyonu;

1. Ninja 1 adı altında prensesi kurtarmaca. Gerekli üç farklı şeyi toplayarak sihirli kurbağaya binip, kötü ninjaları yutmaca,
2. Ninja 2 adı altında tepe ve çatı tırmanmaca, parlak topları toplayıp toplayıp bonus yapmaca,

http://dic.nicovideo.jp/v/sm7139540 Her zamanki gibi on saat video eklemeye çalıştım ama o kadar uzun ki videonun süresi, eklemek bir gün alacak gibi göründüğünden linki vermeyi yeğ tuttum.

Hiç yorum yok:

Boş işler bunlar...