2.2.12

NİNJA TUNES

Ön Yüz


Kendimce uzun sayılabilecek bir aradan sonra yeniden bir Japon enka müziği plağı bulmayı başardım. Hem de bu defa toplama olmasına rağmen bir uzun çalar elde etmiş bulunuyorum. Dört farklı kadın sanatçının üçer şarkısından oluşan albümün adı; ゆう子・フィフィ・ハーフ・チヨ. Yani Yuuko, Fi Fi, Haafu, Chiyo. Bu isimler aslında albümde şarkı seslendiren sanatçıların ön isimleri. Albümü tamamen deşifre etmeyi başardığım için sırayla şarkıcılara ve şarkılarına göz atalım. 
Arka Yüz

  • Nagisa Yuuko (ゆう子)

Albümdeki şarkıları sırayla;


めぐり逢い-Meguri Au





雨の日のブルース-Ame no Hi no Burusu (Yağmurlu Gün Bluesu)





長崎慕情





  • Oyan Fifi (Ouyang Fei Fei-欧陽菲菲)aslında Tayvanlı olan Oyan Fifi, japon müzik piyasasında tutulan bir isim olmayı başarmış. 

Şarkıları sırayla;


雨のエアポート-Ame no Eapooto (Yağmur limanı) 





雨の御堂筋-Ame no Godousuji (?)





Üçüncü şarkıyı çözümleyemedim.


  • Gorudun Harufu (Golden Half-ゴールデン・ハーフ) Bu tamamen kızlardan oluşan bir grup.
Şarkıları sırayla;

ゴールデン・ハーフのバナナボート Gorudun Harufu No Banana Booto (Banana Boat Song)



チョット・マッテ・クダサイ- Chotto Matte Kudasai




ゴールデン・ハーフのマンボ・バカン-Manbo Bacan 



  • Okumura Chiyo ( 奥村チヨ). Chiyo'nun daha önce plağını bulup, bloga eklemiştim. 



Şarkıları sırayla;


終着駅-Shuuchaku Eki







気ままぐらしの女-Ki Mama Gurashi no Onna





川の流れのように-Kawa no Nagare no You-ni


Bu şarkının Okumura Chiyo versiyonunu bulamadım. şarkı aslında Misora Hibari tarafından seslendirilmiş daha önce ve onun şarkısı olarak biliniyor.


Açılır kapaklı albüm kapağını Shaolin izin verseydi göstereceğdim.


Şarkıların bulabildiğim kadarıyla bir tanesi hariç hepsi 1971 yılında yayınlanmış. Hepsinin anlamını maalesef çözemedim (henüz). Ama elimdeki malzeme o kadar güçlü ki önümüzdeki günlerde de kafa ütülemeye devam edeceğime and içerim. 


Bu arada plağı gittigidiyordan aldım. Satıcı plağın kondüsyonu için 10/6 demiş ama bana kalırsa 4'ten yukarı çıkmaz. Üzerinde yılların tozu ve çizikleriyle beraber. Ya da sahafın istifleri arasında heder olmuş...

Hiç yorum yok:

Boş işler bunlar...