31.1.10

HABER MERKEZİ: EVDEN MONCHICHI ÇIKTI!

Kurtarma operasyonuna devam (Biraz tembellik yapayım n'olur! :-/).

Eski cd'lerimi karıştırırken içinden bakın ne çıktı; Monchichi! Hatırlayan var mı aranızda bilmiyorum ama ben bu çizgifilmi seyrettiğimi neredeyse sıfıra yakın bir oranda hatırlıyorum. Üniversitenin ilk yıllarında Shingetsu-Sama ile konuşurken hatırlatmıştı bana böyle bir çizgi film olduğunu. Yaklaşık 3 yıl önce, yazlıkta, eski eşyaların arasında, şaşkınlık içinde, alttaki oyuncağı buldum! Şu an yanımda olmadığı için made in china mı bilemiyorum ama tipine bakılırsa pek orijinal olmadığı anlaşılıyor sanırım.

Bu alttakiyse, Japonca öğretmenimin geçen yıl verdiği halis muhlis orijinal versiyon Monchichi! Eh, aradaki farkı da kendiniz bulun bi zahmet...

Not: Wikipedia'dan anladığım kadarıyla bizim televizyonlarda yayınlanan Monchichi, amerikan versiyonu. Dolayısıyla tiplerde bir fark olabilir aslında. Çok araştırmadığım için atmış olmayayım.

2 yorum:

shingetsu dedi ki...

Hobaaa!Ben geröekten çok severdim o çizgi filmi!!!...Bi de Tontonları severdim küçükkene:)

Tuğba dedi ki...

Shingetsu-Sama, sizi buralarda görmek ne böyyük bi şeref dostum! Güneş gibi doğdunuz buloğuma. Bulonları sıkın haydi hop! :-p

Benim sevip sevmememin bir önemi yoktu. Nefret ettiğim halde inadına seyrettiğim çizgifilmlerim vardı. Bilirsin sen. :-)

Boş işler bunlar...