8.10.10

HELLO KITTY HUNTER

KANDIRDIMMMMM!!!

İçten içe yazmadan duramayacağımı biliyordum zaten. Bitiriyorum deyip takribi 1 hafta sonra buraya geri dönerek ne kadar dengesiz biri olduğumu ispatlamak istedim sadece. Tabii hafta içinde aklıma gelen gereksiz bir fikri de burada paylaşmak için müthiş bi istek duydum yalan değil. Bazen kendimi çok sıkıyorum sanırım, yani bu blog sadece uzakdoğu filmlerine adanmış gibi bi izlenim verdiğinden, geleni gideni çok rahatsız etmek istemiyorum ama düpedüz saçmalıyorum. Zira burası benim bölgem, her istediğimi yapabilme özgürlüğüm olmalı öyle değil mi? Saçma bir demokrasiye (siz sırf ninja-kung fu için bloğa girenler, sizlere sesleniyorum) ne zaman kurban ettim ki burayı? Çoğunluğa ve her türlü sosyal ortama karşı olan bünyem silkinip kendine geldiğinde işte böyle geri dönmek gerektiğini düşündü. Aramızdan ayrılanlar olduysa selametle.

Gelelim yeniden dönme fikrimin çıkış noktasına. Bilenler bilir benim en dandiğinden Japon anime karakterlerinin Türkiye'deki made in china yapımları koleksiyonum var. Bunların başında da Doraemon geliyor. Yandaki araki bulaki butonundan aratırsanız geçmiş yazılarıma ulaşabilirsiniz.
Aşağıya bir göz attıysanız bugünkü mevzumuz Hello Kitty. Japon menşeili bu karakter çok çok uzun yıllardır zaten hayatımıza sinsice süzülmüştü. Kişisel olarak benim çok fazla ilgim de yoktu aslında Hello Kitty'ye çünkü odun bir dişi insan olarak bana hep sevimli kız triplerini hatırlatmıştır. Ama işte işler nasıl tersine döndü hep beraber görelim.

Efendim utançla söylüyorum ki benim haddinden fazla Hello Kitty'li pijamam var. Ama hiçbirine 5 kuruş para vermemişdir yalan olmasın. Hep ablam ve yeğenim tarafından hedayi aka hediye olarak aldığım bu takımlar ne yalan söyleyeyim hoşuma gitmek ne demek, ölüp bittiğim pijamalarımdandır. (Konuyla çok alakası yok ama Süngerbob çarşafım bile var benim...) İşte böyle saftirik bir şekilde ne giydiğimin farkında olmadan takılıp giderken, yüce insan cani'Komakine tarafından 'kiti' takma adını alınca ufak çaplı bi aydınlanma yaşadım ve geçtiğimiz Fatih Çarşamba Pazarı'nda Hello Kitty avına çıkmaya karar verdim. Fotoğraf çekerken açık ve seçik rahatsız olan bendenizi sevgili iş arkadaşlarım kamufle ettiler sağolsunlar. Laf maf yemeden görevimi tamamlamış oldum böylelikle.

Asıl amacım, oranlarından şaşmış ucubik Hello Kitty'ler bulmaktı ki kısmen amacıma ulaştım sayılır. Özellikle daha aşağılarda beyaz bir süveter üzerine işlenmiş ucube Hello Kitty ve ahşaptan bir tokanın üzerine oyulmuş tipi kayık Kitty favorilerim oldular. Fotoğraflara daha dikkatli bakan gözler gerçek kedi vücudu üzerine yerleştirilmiş Hello Kitty kafası ya da cüzdan üzerine yazılmış Hello CAT yazısı gibi tuhaflıkları görebilirler. Daha çok çocuk giysileri üzerinde görülebilen Kitty, ayrıca pijama ve toka piyasasına ele geçirmiş gibi.

Sanrio (Hello Kitty'nin firması) bu malları görse ne der? Korsana karşı nasıl savaş açmıştır gibi meraklarım var ama zamanla bakalım.
Not: Hah, şimdi Hello Kitty'ye alıştın da ne oldu? Odunluğun gitti mi diye soran olursa, selam ederim, başka da şey demem...


























8 yorum:

kişisel depresyon anları dedi ki...

ne olursa olsun hello kittiy olayına soğuk bakmıyorum. zaten her hatun kişisi hayatın bir dönemini kendisine adamış kittiy kendine bir şekilde yer edinmiştir.

şu blog olayına gelince, bende film blogunu ayırmakla iyi mi ettim diye düşünüyorum bazen. şimdi iki bloga da bir şeyler yazmak zorundayım. kendimi böyle şartlandırmazsam hiç yazmam zaten. bu arada dikkat ettim de elinden tuttuğum en uzun süreli iş oldu bu... insanın deliliklerini de yazacağı bir şeyler olması gerekiyor kendini rahatlatması için. sonuçta blog senin istediğini yap, biz okuyoruz...
bu arada tekrar hoş geldin demek isterim... :)

Tuğba dedi ki...

Teşekkür ederim KDA. Valla niye kendimi sıkıyorum ben de anlamadım. Sonuçta ben de başlangıçta film yazmıyordum ki! Bugün bununla ilgileniyorum yarın başka birşeyle ilgilenebilirim.
Blogları ayırıp ayırmama konusuna gelince, onda da niye sıkıyorsak kendimizi?.. İster ayır ister ayırma ne farkeder? Sonuçta evet birilerinin takip etmesi, karşılık vermesi güzel ama en başta kendimiz için (sıkıntıdan vs.) yazmıyor muyuz zaten?
Fazla düşünmemek lazım sanırım. Her zaman mümkün olmuyor ama. Ne bileyim... Kafam karışık biraz... Bir de zaman problemi var tabii...
Tekrardan sağolasın. :-)

sonkertenkele dedi ki...

arkadaşım,
içindeki hello tikilerle beraber bolğu devralmak istiyorum. kabalama ne istersin?

film milm yazmam yazamam ama ufak bi bakış atarak dolu bol ressimli bi blog olmuş ama resimlerin cekiciliği yok onları biraz canlandırırım. alta müzik koyarım
ufak tefek bi kaç rötuş yaparım
neyse.

komakine dedi ki...

tuğba hello kitty ormanında kayboldu. flaş. flaş. "avcı idim, av oldum."

Tuğba dedi ki...

Sonkertenkele,
devir işlemleri için kabada anlaşırız ama önce avukatımla görüştüreyim seni.
Resimlerin çekiciliği yok derken, kittyli don resimlerinin de mi yok çekiciliği şimdi anlamadım ben!?
:-p

Tuğba dedi ki...

Komakine,
bu hafta da süngertop ormanına gitmek istiyorum.Hangi başlığımı giyeyim? Kurdum olur musun? Şifreli yaz heh!

karakacak1953 dedi ki...

Slm Tuğba san
Türkiye' ne kadar çok Hello Kitty var.
Ben bunu aklımın ucundan bile geçmedim.
Sizler çok şanslısınız.
Genelde bayanlar Hallo kitty'e yada anime kız セーラームーン tutkun olacak.
Erkekler, Ultraman, Kamen rider yada Godzillaya tutkun olur.

Tuğba dedi ki...

Selam Masakuni-san,
Aslında Hello Kitty'nin lisanslı ürünü de çok var burda ama bu fotoğraftakilerin hepsi korsan.
Valla ben erkek değilim ama ben de bi Ultraman olsun bi Godzilla olsun pek tutkunumdur. Burda da Sailor Moon seven çok var. :-)

Boş işler bunlar...