27.10.08

CORTO MALTESE

Cenova'ya geleli daha bir ay olmadı.Ama gelir gelmez beni süper (Aslında keşke buraya tursit olarak gelseydim dedirtten)*birşey karşıladı .İlk kitapçıya girdiğimde karşıma çıkan ilk şey dev gibi bir "Corto Maltese-Come Un Romanzo Nuovo-"oldu. O kadar dev gibi bir kitap ki aklımdan fiyatına bakmayı bile geçirmedim.Bir de küçük bir boyu mevcut. Gidip gelip kitapçıya bunu elliyorum. Umarım biri farketmemiştir. Bu yaştan sonra bi de sapık olmak istemiyorum malum. Neyse kitabı alamazsam başka malzemeler var alabilinecek.Mesela güzel bir 2009 Corto ajandası buldum.İçinde Pratt'in renkli çizimleri var. Yine aynı şekilde defter ve kocaman klasörler var. Ahhhhh! Taşıyamayacağımı bildikleri için bilerek böyle büyük büyük yapıyorlar herhalde......

*Keşke turist olarak gelseydim dedirten çünkü hem mevcut paramı tutumlu kullanmam lazım hem de zaten gelirken gereğinden fazla şey taşıdığım için dönerken aynı şeyi bir kere daha yaşamak istemediğim için! Hmm...Şimdi düşündüm de bunu İstanbul'da bulma ihtimalim olabilir ki.Corto bu boru mu? Kitapçıda gören olursa haber versin tamam mı!

Hiç yorum yok:

Boş işler bunlar...