20.2.10

KARA BÜYÜ

Asıl bunu eklemeyi unutmuşum!!!


"İşte geldim burdayım" demek isterdim ama Karayip'lerdeki tatilim çok tatlı geldi. O yüzden temelli dönemesem de kısa da olsa biraz saçmalayayım diyorum. Dolayısıyla, kara büyüye giriş niteliğindeki iki adet Shaw Brothers korku filmine (Jiang Tou/Black Magic-Gou Hun Jiang Tou(Black Magic Part II) Ters Ninja üzerinden ulaşabileceğinizi bildirmek istedim. Okuma ve buraya dönme zahmetine katlanırsanız, aşağıda, filmden apartılmış sahnelerle ilgili saçmalıklarım sizleri bekliyor (Ne kadar anlaşılıyor bilemiyorum doğrusu ama...). Karayip'lerden birşey isteyen olursa, mail atasın a dostum...


1. Filmin benim açımdan en güzel süprizi ne olabilir sizce? Bloğun her yerine sinmiş, büyük aşkım, Tek Gamzeli Kahraman Norman Chu'yu kısa da olsa bir sahnede görmüş olmam tabi ki! En kısa sürede amcanın başka bir filmini ele almaya çalışayım o halde. Kısmet...

2. İlk filmdeki Kara büyü hocasının (cinci hoca da olur), Hamletvari bu saçmalığı hakkında saçmalayacak takatim yok. Zira resim herşeyi açık seçik ifade ediyor sanıyorum.

3. Filmden beni koparan en gerçeküstü sahne! Büyücü, göz koyduğu kadını etkilemek için hokus pokusla yakışıklı bir hale gelirken. Fark gören varsa 0 800 00 01'i arasın lütfen...


4. Mezar soygunu. Resimsel açıdan güzel bir sahne olmuş da, o feneri neden o kadar öne koymuşlar anlamadım ben. Burada, yönetmen bize, sanatsal açıdan bir şey mi demeye çalışmıştır acaba? Bilemedim...

5. Müyendiz Ti Lung efendi, artizlik olsun diye baretini yana 'kaykıldırmış' (o da ne demekse artık). İş güvenliği yasası madde 14'e göre cezası kesile!..


6. Beterötesi görsel efekt. Her ne kadar seyircide bir yabancılaşma hissi yaratıyorsa da seviyorum ben böylelerini. Beter olayım o zaman, bir şey demeyin...


7. İkinci filmde, büyücü rolündeki kötü karizma Lo Lieh bağırıyor "Rise, my children". Uydurdum yok öyle bir şey. Ama bağırsa daha iyi olurmuş gibi geldi bana...



8. Nehirdeki timsahın karnından çıkan terlikle açılıyor ikinci film. Bu terliği, filmde kullanılan eşyaların satışı gibi bir etkinlikte bulma şansımı tartışmak istiyorum.

9. Buna çok güldüm doğrusu. Sen kalk, koskoca cinci hoca ol. Ona rağmen zombilerinden ziynet eşyası arakla. At cebe abi, at cebe...
Ya işte böyle dostlar. Hayat akıp gidiyor vallahi. Fırsatım varken biraz daha yan gelip yatayım diyorum. Darısı tatili özleyenlerin başına...

Hiç yorum yok:

Boş işler bunlar...