20.12.08

YEMEKTEN GAYRI BİR MUTLULUK DAHA VAR! O DA LOCOROCO MU DERSİN?


Bu konunun aslında burda yeri yok sayılır ama şu an "space"ime ulaşamadığım için buraya yazmak durumundayım...

Locoroco 2 çıkmış haberim yok. Mediamarkt'a girdim bir de ne göreyim;aa Locoroco 2! Hayatta var mı böylesi bir nedensiz mutluluk daha?Siz söyleyin. Olayı biraz Cenova'ya kaydırayım ayıp olmasın bari. Baktım mediamarkt'ta 24.90 euro fnac'ta 29.90! Buralarda aynı, herkes kafasına göre takılıyor.Yok mudur kardeşim bunun standart fiyatı? Bir an mutluluk diyorsun bir an sonra sinirlerin geriliyor.Herneyse...


İkinci bir mutluluk kaynağı mı geliyor acaba?Yeni bir oyun daha var şu an oyun piyasasında PATAPON. Az önce azıcık oynadım, potansiyel var. Bir de bişey farkettim. Dün sırf, Rocky, yendiği maçlardan sonra "EDRİYINN" diye bağırıyor mu öğrenmek için PSP'de ROCKY BALBOA oynadım.Aman yarabbi o ne yorgunluktur öyle.Sol elim 2 maçtan sonra kasılmaya başladı.Tembelliğin de bu kadarı olmaz. Onun için seviyorum Loco'yu. Psp zaten tembel işi;oturduğun yerden.Ama Rocky gibi oyunlar bozuyor bu tembelliği. Bu arada sadece 2 maç yapıp ikincisinde nakavt olunca haliyle öğrenemedim EDRİYINN diye bağırıyor mu bağırmıyor mu.Onun için müthiş meraktayım.Oynayıp öğrenen varsa bi zahmet canım anlatıver!

Hiç yorum yok:

Boş işler bunlar...