17.2.09

TERSNİNJA'DAN DUNKELBUNT KONSERİNE BİLET

Her ne kadar her türlü sosyal oluşuma karşı olduğumu elime geçen her fırsatta bas bas bağırsam da sadece müzik için kendi kendimle ters düştüğüm sık olmasa da görülmüştür. Ama bilirim ki sen, insan canlısı, sevgi tomurcuğu birisin. Eh iyi bir müzik dinleyicisi olduğun da belli! O zaman ne yap ne et 21 şubattaki Dunkelbunt konserine git (beni karıştırma, evim derim başka şey demem şu hayatta). Detaylar http://www.tersninja.com/ters-ninjas-list-ghettoda-dunkelbunt-dinlemek-isteyenler-elini-kaldirsin/ burada. Şu an kafam öyle kötü ki, kaç kişi gidiyormuş, kurallar neymiş on saattir okuyorum ama hiçbir şey algılayamıyorum. Bir zahmet canım sen oku, gerekirse beni bilgilendir, kopya istersen mail at, şu tatsız tutsuz hayatta bir gececiğini en azından müzikle güzel geçir (Burda, varolduğundan beri kendini duyurmakta zorluk çeken sesim biraz titremiş olabilir itiraf ediyorum).

Hiç yorum yok:

Boş işler bunlar...