5.1.09

CENOVA'NIN ASANSÖRLERİ

Şehrimiz Can-ova'yı tanımaya devam ediyoruz. Bugünkü konumuz şehir asansörleri. Dünyanın bir başka şehrinde daha var mıdır bilmiyorum (kendimi cehaletin kollarına yatırarak gugıla bile sormuyorum) ama nedense bana garip gelmeyen bu dikine çalışan asansörler-bildiğimiz asansör yani- topografik açıdan oldukça eğimli olan şehrin önemli unsurlarından biri. Zira "Benim klostrofobim var, binemem asansöre masansöre!" derseniz o zaman burnunuzun ucunun ayağınızın ucuna değme olasılığını göze alacaksınız demektir. Kişisel olarak her türlü sosyal oluşuma karşı olsam da, tembellik daha ağır bastığından asansörü kullanmayı yeğliyorum. Hem öyle çok kalabalık da olmuyor. Kent merkezinde üç, dışında benim gördüğüm kadarıyla bir olmak üzere dört adet bulunmakta. Bu arada bunları yazarken hiçbir rehber kullanmadığımı, tamamen gözleme dayandığımı belirtirken, bana güven olmayacağını da eklemek isterim.

Hiç yorum yok:

Boş işler bunlar...