7.1.09

HAVA DURUMU

Yılın ilk karı dün gece saat 1.00 itibarıyla yağmış bulunmaktadır. Cenova'da kar her kış rastlanılacak bir durum değilmiş bu arada! Aynı zamanda kasım ayı içerisinde hiç durmadan 3 gün boyunca deli gibi yağan yağmur da! Hiç üstüme alınmıyorum ve son zamanlarda takıldığım bir klibi sunuyorum; Jovanotti-Come Musica. Bu abi 96-97 yıllarında L'ombelico del mondo nam-ı diğer dünyanın göbek deliği adında bir şarkıyla türk gençliğini kasıp kavurmuştu diye hatırlıyorum. Hatta ispanyol olduğunu sanmıştık milletçe. Ama yanlış da hatırlıyor olabilirim. Uyduruyor muyum? Neyse ben o kadar sevmiyorum müziğini ama arada bana göre iyi birşeyler de çıkıyor, alttaki önce klip sonra şarkı gibi...


http://www.youtube.com/watch?v=b3lJJRrB74c

1 yorum:

Tuğba dedi ki...

Bu arada klipteki japondan söz etmeme gerek yok sanırım:)

Boş işler bunlar...