1.1.09

İTALYAN TV'SİNDE YILBAŞI

Dün akşam biraz İtalyan kanallarında ne var ne yok takip edeyim dedim ama çok uzun sürmedi. Biraz ordan biraz burdan derken canım sıkıldı film seyrettim. Ama saat tam 24.00 sonrası acayip birşeyle karşılaştım; Dansözle! Tabii italyan stili. Sonra sırasıyla kadın striptizci çıktı. Makinem burda sansür yapmış kendiliğinden. Ondan sonra hepberaber falcıyla İtalya'nın geleceğine bakıldı! Ondan sonra da erkek striptizciler çıktı. Duydunuz mu erkek:)) Bu arada hatırlatmakta yarar var; bu kanal İtalya'nın en kıro kanalı. Ne kadar," yok eşim beni aldattı,yok kocam eşcinsel" vari realiti şov varsa burada. Peki, madem bu kadar kıro, senin ne işin var bu kanalla diyenlere benim kıro olmadığım ne malum sorusuyla yanıt verir aranızdan çekilirim.



Hiç yorum yok:

Boş işler bunlar...